إعلان

recent
عاجـــــــــــــــــــــــل

"هنا جودة" لاعبة تنس الطاولة في منتخب مصر تعلن عبر صفحتها الانتقال للدوري الفرنسي

الصفحة الرئيسية

"هنا جودة" لاعبة تنس الطاولة في منتخب مصر تعلن عبر صفحتها الانتقال للدوري الفرنسي
 
 
كتب - تامر عبدالحليم
 
 
أعربت هنا جودة لاعبة تنس الطاولة في منتخب مصر عن سعادتها لاحترافها في الدوري الفرنسي وقدمت الشكر للنادي الأهلي ولكل من دعمها: "النادي الأهلي بيتي لمدة ١٢ سنة، النادي الأهلي كان ليه الفضل بعد ربنا أني أكون في المكان اللي أنا فيه دلوقتي، اكتشفوني، واهتموا بيا، ووقفو جنبي من أول يوم لغاية النهاردة، والنهاردة قبل خطوة احترافي في الدوري الفرنسي.
 
 
أحب أشكر كابتن محمود الخطيب و مجلس إدارة النادي الأهلي وكابتن خالد العوضي مدير النشاط الرياضي، كابتن رؤوف عبد القادر مدير النشاط الرياضي السابق، وكل مدربيني من أول يوم بدأت فيه في النادي الأهلي على كل دعمهم وحبهم وتشجيعهم ليا، كابتن أشرف عبدالفتاح، كابتن شريف الساكت رؤساء جهاز تنس الطاولة بالنادي الأهلي.
 
 
ومدربيني: كابتن عادل شومان، كابتن مسعد رحيم، كابتن فتحي عبده، كابتن خالد عثمان، كابتن هشام إسماعيل، كابتن احمد عياد، كابتن طارق فوزي، كابتن عبدالسلام مطاوع، كابتن هيثم حامد، كابتن بسنت عثمان، كابتن حسين عبد المنعم، كابتن إكرامي محمد، كابتن يحيي حسين.
 
 
وشكري وامتناني الخالص لدكتور علاء مشرف؛ لأنه آمن بموهبتي وكان عمري ٤ سنين، ووجه المدربين يهتموا بيا من أول يوم بدأت فيه، شكرا لجمهور الأهلي العظيم اللي وقف جنبي في كل نجاحاتي وعثراتي، كل كلام ميعبرش عن حبي وامتناني ليكم جميعا، وهفضل بنت الأهلي لآخر يوم في عمري".
google-playkhamsatmostaqltradent